jump to navigation

Brando MP4 kell 07.12.2006

Posted by mr.Costello in Tehnika.
trackback

Kaleidoskoop kellaekraanil

Juba pea kuu kannan randmel Brando kella, mis näitab MP4 formaadis videot, mängib MP3 muusikat, on diktofoniks ja pildialbumiks. Ja ka kellaks. 🙂 Nüüd siis otsustasin ka maailmale teada anda, kuidas mis ma selle vidina endale hankisin ja mida ma tast arvan. Ühtlasi otsustasin 1 krooniga ära müüa oma eelmise MP3 pleieri — kel huvi, see pakub OSTA.EE-s.

Kuidas ma üldse selle peale tulin, et endale selline jubin osta? Tunnistan ausalt, süüdi on üks blogidest, mida regulaarselt loen. Kõigepealt leidsin Materialisti jutu, mis tutvustas ulmelisi käekellasid. Hammas läks verele. Aga kuna neil kelladel peale cool olemise muid funktsioone polnud, siis jäi see asi sinnapaika. Kui aga lugesin juttu vägagi funktsionaalsest meediapleier-kellast, siis otsustasin, et peale pea 15-aastast vahet on käes aeg, mil võiksin jälle käekella kanda.

Mõeldud-tehtud. Tegin Google otsingu ja sain teada, et Materialisti viidatud netipood on tõesti kõige soodsam — vaid $98. Hinna teeb soodsaks see, et kuni 20. detsembrini tuleb selle poe kaup Hongkongist Tallinnasse tasuta! 🙂 Kuna mul on netist asjade tellimisega kogemusi, siis Netikuller.ee kaudu tellimisel lisaväärtust ei näinud (sorry, Materialist). Vaja oli vaid Ühispanga U-Netis endale virtuaalne U-kaart vormistada, õiget värvi kell välja valida, PayPali kaudu arve ära maksta ja kella saabumist ootama jääda. Kogu nali kõigi lisakuludega — 1223 krooni ja 32 senti. Ja vaid nädal hiljem oli mu postkastis teade, et saabunud on pakk Hiinamaalt! Kiire!

Kellast endast annan ülevaate oma emotsioonide kaudu, tehnilisi parameetreid ja muud sellist uurige ülalviidatud lehekülgedelt või küsige kommentaarides.

Positiivne:

Kõigepealt see, et sain endale tõesti edeva kella, mille ulmelist välimust saan ise kujundada. Tegin paar edevat filmijuppi, mis repeat mode-s end üha uuesti ja uuesti kordavad ning kellaekraanil näiteks ööklubis vägagi efektsed välja näevad. Ja arvutinohikute ees saan hiilata Dilberti multikast ripitud klippidega. 😎 Lisaks saab veel tuttavatele perefotosid näidata, kui tahtmist peaks olema. Mina eelistan igavatel koosolekutel kolleege naljapiltide näitamisega lõbustada. 😆

Ja see, et mul on nüüd MP3-pleier, mis on tõesti väike. Kui Borat ütles, et iPod mini on naistele, siis mina ütlen, et Brando kell on lastele — sellistele minusugustele lastele. 😉 Hoolimata oma väiksusest annab vidin aga kõrvaklappidesse päris hea tümaka.

Ja siis see, et sobival hetkel on mul alati diktofon käepärast — vaid paar-kolm klõpsu randmel ning jutt saab salvestatud. Varjatult, kui vaja. 😈 Kusjuures mikrofoni tundlikkus on täiesti talutav ning isegi toa teises otsas räägitust on taasesitusel võimalik aru saada.

  

Negatiivne:

Karpi avades oli esimeseks ebameeldivaks üllatuseks toitepistik, mis on ilmselt mingi Hiina standardi kohaselt haruline. Igatahes meie europesadesse ta ilma ümber ehitamata ei sobi. Aga tühja sellest, sest Brando kell laeb ennast edukalt USB pesast ja sellised on mul nii kodus, tööl kui ka autos olemas.

Kohe järgmine negatiivne emotsioon tuli manuaali lugedes — nii vigast inglise keelt pole ma üheski kasutajajuhendis näinud. Kuid jällegi tühja sest — kella kõik menüüd seletavad end ise, soovi korral lisaks inglise keelele ka saksa või hispaania keeles. Lisaks muidugi eksootilisemad keeled sealtsamast Hiina ümbrusest.

Ka kella kasutamisel olen paari jamaga kokku puutunud. Näiteks mõnikord kostavad MP3 mängimisel krõpsud. 😦 Ja paar korda on juhtunud, et kui patarei on täiesti tühjaks saanud, siis ei ärka kell USB juhtme ühendamisel ellu ja arvuti teatab, et “unknown device”. 😯 Õnneks on hiljem siiski vidinale elu taas sisse tulnud.

  

 

Kokkuvõte:

Sinine vilkur sinine vilkur aitab meid...Kokkuvõttes olen aga Brando kellaga siiski väga rahul, eelkõige just ülalkirjeldatud funktsionaalsuse pärast. Olen kord juba selline inimene, et mulle saab suvalise vidina maha müüa, kui sellel mingisugunegi displei peal on. 😀 Edevad funktsioonid kompenseerivad ka kesise disaini — plastmassist ja kummist rihmaga “mängukell” nagu üks mu töökaaslane ütles. 😳 Aga kui siis vidina funktsioone tutvustasin, oli tal suu lukus. 😛

Kommentaarid»

1. Kristo - 07.12.2006

ei ajanud su jutt mind vaimustusse. Nagu aru saan, siis mussi kuulamiseks on kaasas juhtmega klapid. No ei..parem juba handfree ja fotokas ja telefon ühes kupatuses. Jahsoo.. kell ka ju telefonil olemas 😉

2. mr.Costello - 08.12.2006

Minu arvamust fotokaga telefonidest ei taha sa kuulda… 👿
Aga eks see on maitse asi – kellele ema, kellele tütar. 😆


Lisa kommentaar

