jump to navigation

Buena Vista Games “Desperate Housewives” 31.12.2006

Posted by mr.Costello in Mängud.
trackback

Kui mõni aeg tagasi sõpradega kokku saime ja ma neile teatasin, et mängin hetkel “Meeleheitel koduperenaiste” arvutimängu, arvasid nad, et olen lolliks läinud. 😀 Kuid tõesti-tõesti, mängisin selle naistekaks tituleeritud arvutimängu läbi.

Kuidas ma üldse selle peale tulin, et sellist mängu mängida? Mina, kelle mänguhuvi piirdub üldjuhul strateegiate, simulaatorite ja rollikatega? Vastus on lihtne: nagu ikka, on süüdi naine, sest just tema leidis “Nädalast” seriaali mingit osa tutvustava jutu kõrvalt nupukese, kus mainiti, et ka selline arvutimäng on olemas. Kuna ma olin poole silmaga seda seepi vaadanud ning artikkel lubas, et asi on “The Sims” uues kuues, siis võtsin vaevaks uurida.

Paraku pean tunnistama, et Simsiga sarnanes see mäng küll vaid pinnapealselt ning ega ta mulle suurt midagi ei pakkunud. Tõsi, seriaali vaatamise pisiku sain küll külge. 😳 Tuleb tunnistada, et päris hea komöödia on. 😆

Pikem mänguarvustus MänGurus: Desperate Housewives.

Kommentaarid»

1. kärolin - 18.01.2007

kus sa seda mängisid äkki saadad meili kmmg@hot.ee
või reiti -KuMiKoMmIkE-
Äitäh

2. grete - 25.01.2007

kust sa selle mängu leidsid?
palun saada kiri ntx reidikontosse nimega RoosakasSidrun

3. Merca - 26.02.2007

Mulle palun ka koht kust sa selle mängu leidsid…Ette tänades
Merca

4. mr.Costello - 26.02.2007

Merca, vastuse saad, kui saadad mulle meili. Aadress on costelloäthotpunktee.

5. MissDevil - 16.09.2007

argh.. ma sain mängu aga .. TÕMBASIN.. kuna mai leidnud seda poest üles XD
Aga nüüd peksab segast ja ütleb et sisesta CD 1 jms :S mul sõbranna rääkis et tal vend mässas midagi ja nüüd ta saab mängida.. ta ütles et tal oli vigane exe .. aga kust siis uus exe saada ..
mail – Rubi.Ferrer@mail.ee

6. Käts - 28.12.2008

Kas Eestis on üldse seda mängu müügil, ja kui on, siis äkki ütleksid ? 🙂

7. mr.Costello - 01.01.2009

Ei ole näppu juhtunud. 😦

8. ma palun teid - 01.03.2009

Kas keegi saaks öelda kust nad selle mängu tõmbasid. mahlajaatis@gmail.com paluun kirjutagee

9. Nemo - 01.03.2009

Lisa kommentaar

