jump to navigation

Tänud Ulmegurule ja palve ulmekommuunile 19.01.2007

Posted by mr.Costello in Isiklik, Ulme.
Tags:
trackback

Mis toimub?! Minu eelmise sissekande valguses võivad selle lehekülje lugejad täiesti õigustatult nii küsida. Sest kirjutasin ju täpselt sama pealkirjaga ja enam-vähem sarnase sisuga postituse juba 9. oktoobril 2006 arvustades Sever Gansovski juttu “Vincent van Gogh”.

Olin toona just lõpetanud oma vana kola hulgast leitud “Horisondi” koopia sisseskännimise ja ülelugemise. Ulmekirjanduse BAAS-ist Raul Veede arvustust lugedes imestasin küll veidike, sest minu koopias Henry VIII-st juttu polnud… 🙄 Aga kuna loo lõpus seisis, et “lühendatult tõlgitud” ja muidu tundus stoori klappivat, siis arvasin, et ju luges Raul mingit pikemat versiooni. Nii elasin kuni eelmise nädalani siiras usus, et selle looga on kõik korras ning minu töö on tehtud.

Õnneks juhtus ulmeguru Jüri Kallas minu blogist mingit tsitaati otsima (vau, kas tõesti otsitakse siit juba tsitaate? 😛 ) ning plärtsatas mulle postkasti ning kommentaaridesse teate, et minu versioon on poolik:

1. Ulmeguru – 14.01.2007

Kogu Su jutt Sever Gansovski lühiromaanist taandub müraks, sest Sa pole tervet juttu lugenud… vähemasti pole Sul siin blogis olev Gansovski tekst tervik… vaid tagumine ots…

Jüri pani oma kirja manuses kaasa ka ühe faili, mille ta oli kunagi IRC kanalist #bookz alla tõmmanud. Ehk siis pakituna selle lühiromaani eestikeelne tervikversioon koos illustratsioonidega. Võrdlesin seda oma ulmelehel rippuva variandiga ja tuligi välja, et minu lehel oli üleval vaid viimane veerandik! 😳 Pagan võtaks, minu koopias polnud kusagil kirjas, et “algus “Horisondis” see-ja-see” vms. 😡

Aga lõpp hea, kõik hea! 🙂 Tänu Jürile on mul nüüd terviktekst läbi loetud, kirjavead parandatud, netist kvaliteetsed van Goghi maalide reprod illustratsioonideks juurde otsitud ning kogu see krempel lugemiseks välja pandud! Arvamus kogu loost kah parem kui enne! Ja vana arvustuse kustutasin ära! 😉 Uude kopeerisin vaid selle, millega praegugi päri olen.

Veelkord suur aitäh sulle, Jüri!

Ja palve sulle ning teisetele lugejatele. Kui leiate nendest minu poolt ülesriputatud ulmekatest kirja- või muid vigu või on teil veel mõni siinavaldamata eestikeelne ulmejutt tekstina või kasvõi pildina skännitult olemas — andke aga teada! Kommentaarides või meiliga. Olen lõpmata tänulik, kui saan seda lehte teie ja enda rõõmuks veel paremaks teha! 🙂

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.

Lisa kommentaar

