jump to navigation

John Wyndham “Veider lugu” 16.02.2007

Posted by mr.Costello in Ulme.
Tags:
trackback

Skännisin “Täheajast” John Wyndhami lühijutu “Veider lugu”. Stoorit ei hakka ma ümber jutustama, lugu selleks piisavalt lühike ja… veider. 😆

Lugedes tekkisid mul assotsatsioonid varemarvustatud juttudega “Masoni elu” (Kingsley Amis) ja “Pihtimus” (A. E. van Vogt). Kellele need lood meeldisid, neile meeldib kindlasti ka “Veider lugu”. Mulle meeldis “Veider lugu” kindlasti rohkem, kui need eelpoolnimetatud, kuid kui rääkida John Wyndhami lühijuttudest, siis on näiteks minu ulmelehel avaldatud “Meteoor” omakorda jälle tunduvalt parem jutt kui “Veider lugu”. Veider lugu, kas pole? 🙂

Kommentaarid»

1. Ulmeguru - 16.02.2007

Maitseasi… minu jaoks on jälle vastupidi «Meteoor» on kõnts ja «Veider lugu» on väga hea… 🙂


Lisa kommentaar

