jump to navigation

350+ aaret leitud 01.01.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

Minu aardeotsimiste kaart - rohelised on leitud aarded

Kui blogi pidama hakkasin, planeerisin ka geopeitusest kirjutada. Nüüd, kus põhjus olemas — 351 (jah, sattusin hoogu ja panin ühega üle 🙂 ) aaret kodu- ning välismaal leitud! — teen plaanid teoks. Seda enam, et tean küll palju geopeituritest blogijaid, kuid vähe geopeitusest blogijad. Mõned, kelle sissekanded rohkem kui ühe korra geopeitusega seonduvad, lisasin ka oma blogrolli.

Minu ja geopeituse suhtest saab lugeda vastaval alamlehel, kuhu koondan ka “edetabelid” ning muu statistika, mida geopeituse veebileht ei paku, kuid mis minu jaoks siiski olulised on. Loodetavasti ka samavõrra teiste jaoks huvitavad.

Blogi sissekannetesse teen isiklikumad sissekanded, kui geopeituse ametlikule veebilehele, sest see on siiski mõeldud pigem aarde seisukorrast ja võtmisest-jätmisest teatamiseks, kui pikalt laialt muljetamiseks. Ja mõnikord peab Geopeitus.ee logiteadetes üldse mõistu rääkima, et järgmistel otsijatel ka huvitav oleks. 😉 Tõenäoliselt ei kirjuta ma ka siin oma otsingutest muljetades otse, et “aare asus neljanda kivi taga”, kuid siiski hoiatan igaks juhuks, et minu sissekanded võivad olla potentsiaalsed spoiler‘id! Niisiis lugemine omal vastutusel! 🙂

Kommentaarid»

1. lassie - 02.01.2008

Ja sa ei tea, kui palju tegelikult geopeitus blogimisega ühildub, igatahes…

2. ott - 02.01.2008

üks asi mis minul kripeldama on jäänud geopeitusega seoses — ja just seoses geopeituse veebilehega — nimelt kuidas kurat sinna endale kontot saada. olen saatnud tollele emaili aadressile mitmeid kirju nõuetekohase sooviavaldusega, kuid mida põle on vastusehõng, accoundist rääkimata. võibolla lihtsalt vaadatud, et ma pole piisavalt geopeituri nägu vms

aktiivselt käinud otsimas, leidnud ja ise lisanud ka paar aaret, kuid no narr enda jaoks ainult peita.

kas sellise situatsiooni raviks retsepti on lootust kuskilt leida?

3. mr.Costello - 02.01.2008

Konto saamisega oli millalgi jama jah, aga see jama raviti adminide ringi laiendamisega. Oled ikka kirjutanud aadressile geopeitus[at]geopeitus.ee ning kirja sisus andnud vajalikud andmed?

– ees- ja perekonnanimi
– soovitud kasutajanimi (üks sõna, kõik väikesed tähed, ilma täpitähtede ja muude imedeta)
– toimiv e-mail
– veebi aadress (pole kohustuslik)

Kui ikka ei toimi, kirjuta mulle privas costello[at]hot.ee ja ma sakutan admine – iga uus mängija on teretulnud! 🙂

4. ott - 03.01.2008

riiight, tundub et kala on leitud. nimelt oli pikalt geopeitus at lohmus .net aadress geopeitus.ee lehel — viimase poole aasta jooksul ei ole uuesti uurinud.

proovin nüüd uuesti. thanks.

5. ott - 03.01.2008

ja ei läinud mööda 24 tundigi kui konto loodud. pooleteistaastane quest on lõpu leidnud. konto olemas.

6. PW - 08.01.2008

Geopeitus on miski isemoodi vaimuhaigus 🙂 Päris terved inimesed ikka ei lähe öösiti ennast sohu uputama või kusagile varemetesse ronima või oma autot kändude otsa lõhkuma jne. Mul on õnneks haiguse kergem vorm, leide vist umbes 30. Osa ei ole geopeituse lehel logitud sellel samal konto puudumise põhjusel, geopeitus at lohmus ei reageerinud. Õnneks ma mingil hetkel leidsin foorumist teema, kus oli teine mailiaadress kirjas ja asi sai korda.

7. Loomariigi leitud « Mister Costello — kangelane - 18.01.2008

[…] kui kilkasin siin geopeitusest blogimist alustades, et mul läks stardipauguks valitud ilusast ümmargusest numbrist 350 ühe võrra üle, siis see […]


Lisa kommentaar

