jump to navigation

Laululind leidmata 12.01.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

Tartu lauluväljakut tutvustavat Laululinnu aaret ei läinud ma otsima esimest korda — alates 2006 aasta detsembrist olen seal käinud nüüd juba neljal korral. Ei vea mul kohe selle aardega: esimesel korral oli aardeomanik aarde hooldusesse viinud ning aaret polnud oma kohal; teisel korral ei suutnud ma seda lihtsalt leida; kolmandal korral istus oletatavast peidukohast kümnekonna meetri kaugusel üks tädi, kel oli kannatust ja vaba aega rohkem kui mul.

Sirje ei viitsinudki sel korral autost välja tulla, sest tänu eelmistele käikudele on tal Tartu laululavast piisavalt nii suviseid kui talviseid pilte. Mina kõmpisin kohale ja rõõmustasin, et sel korral on lauluväljak kenasti tühi ning kedagi pole segamas! Paraku ei andnud sealt, kuhu GPS suunas ning kus ma selle aarde peidetud arvan olevat, otsimine mingeid tulemusi. Surfasin netti ja sain teada, et meist kaks päeva varem Tartu aardetuuri alustanud geopeitur Joonas ei leidnud samuti. Kuna Joonas ikkagi üldjuhul leiab, kui otsib, siis lasin jalga, arvates et aare on kadunud. Alles kodus lugesin aardeomanik L@SSIE teadet, kus ta andis teada, et aare on täiesti olemas. Egas midagi, tuleb siis ka viiendat korda kohale minna! Ja see pole esimene kord! 😉

Kommentaarid»

1. Linnapreili - 17.01.2008

Laululinnu aarde juures järgi vihjeid ja Lassie kommentaari.

2. lassie - 17.01.2008

Laululind sai öösel uue karbi ja on nüüd pisut suurem aga täitsa olemas, ehkki pilguga teda ei näe. Lihtsalt paar aastat tagasi pandi seda kaks korda pänna ja nüüd on ta igasugu ebamõistliku rahva pilgu eest varjus. Ei välista ka kinnikülmumise võimalus, ehkki praegu peags seal vaid pude liiv olema

3. Laululind leitud « Mister Costello — kangelane - 03.02.2008

[…] tunnil leidsin lõpuks Tartu lauluväljakult geopeituse aarde, mida olin varem juba neli ( ) korda tulutult otsimas käinud. Nii kehvasti pole mul varem ühegi aardega läinud, isegi väga pikka aega pinnuks silmas olnud […]


Lisa kommentaar

