jump to navigation

Postitused parooli taha peitu 24.01.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus, Isiklik.
trackback

Hoolimata “seksikast” pealkirjast tuleb ka siin postituses juttu geopeitusest. Ja geopeitus pole üldjuhul valgustkartev hobi. Samas, kes L@SSIE huumorit ei mõista, arvavad nagunii juba ammu kurat-teab-mida. 😀

Nimelt hoiatasin geopeitusest blogimisega alustades, et mu sissekanded võivad saada potentsiaalseteks spoiler‘iteks. Aga mõtlesin järgi ja tegelikult ei taha ma siiski kellegi rõõmu oma lobisemisega ära rikkuda. Samas aga tahaks mõne eriti vinge aarde leidmise järel muljetada ja kohe kõik ära rääkida — noh, et see oli seepärast lahe ja see tolle tõttu eriti lahe ning see kolmas asi kohe megalahe! 🙂

Pika juurdlemise järel mõtlesin sellele mind vaevanud dilemmale lahenduse — panen mõned liigseid paljastusi sisaldavad postitused parooli taha peitu ning parooli jagan küsimise peale vaid nendele, kes on kas need aarded juba leidnud või on ise peitjad. Võib-olla ka mõnedele, keda minu tegemised küll huvitavad, kuid kes ise geopeitust ei mängi. Igat juhtu käsitlen eraldi, sest Eesti on väike ja kõiki ei saa usaldada. 😉

Kus parooli küsida? Kel janu, sel jalad. :mrgreen:

Kommentaarid»

1. lassie - 24.01.2008

Janu on. Jalgu enam ei ole, sest janu on.

2. Speedy - 25.01.2008

Mr. Costello! Te tegite mu päeva ja öö ka veel! 😀 Ja mina muidugi parima võimaliku sünnipäevakingi 🙂 Mul jääb nüüd üle veel vaid voodi ära teha. Luku taga olev jutt oli (peaaegu 😉 sama hea kui aare, seepärast lugesin selle kohe kaks korda otsast lõpuni tähthaaval läbi ning naersin korduvalt laginal üle maja. Selle kiidulaulu järel on nii magus, nii magus iivõl irve suul uinuda. Enne aga paotan avalalt äsjapestud hammastega suu, et veel korra rõkkavalt itsitada. Puhas rõõm on sellest, et mu nutiplaan on juba praeguseks täie ette läinud ning ära tasunud!

Siiralt Teie,
Ärapanemise kõrgeim Piloot 😉

3. mr.Costello - 25.01.2008

Aitäh, mul rõõm kirjutada! Btw, ka luku taga olevat posti võib täitsa vabalt kommenteerida, kommentaarid jäävad varjatuks.

4. Oudekki - 27.01.2008

Kallis mr. Costello, saada mulle parool (aadressit peaksid teadma)


Lisa kommentaar

