jump to navigation

Laululind leitud 02.02.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

Hüüumärk. 🙂 Sest jah, 2 veebruari viimasel tunnil leidsin lõpuks Tartu lauluväljakult geopeituse aarde, mida olin varem juba neli ( ❗ ) korda tulutult otsimas käinud. Nii kehvasti pole mul varem ühegi aardega läinud, isegi väga pikka aega pinnuks silmas olnud Kadrioru ja Jäneda aarded leidsin väiksema arvu otsimiskordade järel.

Aga jah, nüüd ta tuli. 🙂 Ootamatult lihtsalt, sest kuna L@SSIE oli seda aaret peale minu eelmist otsimist kontrollimas käinud, reetis aarde asupaiga geokuhjake (geopeituri poolt aarde “maskeerimiseks” tekitatud moodustis), mida seal varem kindlasti polnud. Vähemalt mitte nii avalikul kujul. Aga võimalik ka, et ma olin hoolimata õues valitsevast pimedusest seekord ise vähem pimedusega löödud.

Üle pika aja vahetasin aardes ka nänni. Võtsin väikese rinnamärgi ja jätsin plastmassist lumehelbekese. Ehk on mõne geopeituri lapsel rõõmu selle lahtivõtmisest ja kokkupanemisest. Ning tema vanematel osade kokkukorjamisest. 😆

Kommentaarid»

1. Kaspar - 26.02.2008

See ei olnud ju nii raske 😀 Või ma ei tea, kas mul tõesti õnnestus nii kergelt tabada see? 😀 Samas sõltub täiesti inimesest, mis ühe jaoks raske see teise jaoks kerge ja teistpidi.

2. mr.Costello - 26.02.2008

Muidugi polnud raske! Aga mõned otsimised läksid mul puhta ebaõnne tõttu aia taha. Ja viimasel mitteleidmisel oli aare nii sügavale kaevunud, et isegi üks eelnevalt leidnu ei suutnud seda üles leida. 😮

3. Kaspar - 26.02.2008

Iga geopeitur täiendab vähe maskeeringut ja lõpuks on täitsa peidus 😀


Lisa kommentaar

