jump to navigation

Raadi leidmata 02.02.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

Peale seda, kui olin Sirje Tartus küla peale (ehh, hea väljend 😆 ) toimetanud, suundusin ise Raadi multiaaret otsima. Ma ei mäleta, kas ma olen sellest varem kirjutanud või mitte, aga multiaare on sedasorti geopeituse aare, kus vihjeid lõppaarde leidmiseks tuleb otsida mitmest erinevast vahepunktist. Erinevalt mõistatusaaretest on multiaarete vahepunktides füüsilised topsikud või sildid juhistega järgmise punkti leidmiseks. Aga mõnikord võivad esineda ka erinevad kombinatsioonid ja seetõttu on kohati raske aaret üheks või teiseks liigitada.

Igatahes Raadi aarde esimeses punktis polnud ma küll kindel, mida täpselt otsima peaks. 🙄 Koordinaadid näitasid Raadi lennuvälja servas asuvale tühermaale, kust leidsin ühe nõukogude-aegse maja varemed. Niipalju oli mul teada, et ehitise sisse ronida ei tule. Ning peitja oli logiteadetes teada andnud, et otsida võib täitsa rahulikult käed taskus, tuleb vaid silmad lahti hoida.

Kuna oli juba pime, siis ei saanud ma vaid oma silmadele loota ning süütasin laubale kinnitatud kolmanda “silma”, sõpradelt eelmisel aastal sünnipäevakingiks saadud pealambi. Esimesel pilgul ei paistnud miskit erilist. Ja ei teisel ega kolmandalgi. 😦 Edasi hakkasid mul ikkagi näpud sügelema ja nii kompasin majaseina siit ja sealt läbi. Ikka ei midagi. Aeg kulus, külm tuul puhus, vihma sadas. Ja mina vahin seina nagu vasikas uut aiaväravat. Ainult selle vahega, et sein nägi vana välja. Ja mina pole vasikas, vaid mees oma parimates aastates. 😆

Lõpuks otsustasin parema perspektiivi huvides paar sammukest tagasi astuda — plärtsaki! Ei, mitte ämber, vaid üsna sügav veeloik. 😐 Vesi matkasaapas, läksin tagasi autosse logisid lugema ja jalgu kuivatama. Aga ei saanud targemaks midagi — ainult ebamäärased vihjed ja enesega rahulolevad teated stiilis “leidsime jah käed taskus”. 😕

Meeles mõlkumas Maarika kommentaarist loetud fraas “tegime tähtedest numbrid”, sukeldusin veelkord külma pimedusse. Aga ainsad tähed, mis mulle vastu vaatasid olid need, mis moodustasid suure venekeelse kirja selle mahajäetud maja seinal. Jätmata märkimata taevas siravad tähed (olgu öeldud, et need moodustasid Orioni, Suure Vankri ja veel üht-teist, mida ma paraku “lugeda” ei osanud).

Loobusin aardeotsimisest, kui minu peas hakkasid tekkima lennukad teooriad, mida geopeiturid rakettidega seondavad. 😉

Kommentaarid»

1. duke - 03.02.2008

Ilm oli natuke erinev, aga muus osas ühtis see 100% meie kogemusega 🙂

Aga no küll see mõistatus ka kunagi lahenduse saab!


Lisa kommentaar

