jump to navigation

Belarus leitud 13.02.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

Vahetusnänn

Oma georetkel Otepäält Tartusse ei suutnud ma vahetult Tartu külje all kiusatusele vastu panna ning keerasin Ülenurmele sisse, et otsida Eesti Põllumajandusmuuseumi lähedalt Belarusi aaret.

Aarde leidsin väga kiiresti, kuigi selleks hetkeks oli juba pime. Piisas korraks pealambiga vilgutamisest. Kindlasti aitas kaasa ka see, et koordinaadid olid antud soome täpsusega 😉 ning koht enam kui loogiline.

Siiski valmistas see aardeleid mulle just peamiselt pimeduse tõttu väikese pettumuse — mina tahtsin küll Belarusi näha! 🙂 Kuid ei näinud tuhkagi. 😦 Ja üleüldse kujutasin ma ette, kuidas see aare on peidetud mõne samanimelise muuseumieksponaadi sisse ja kuidas siis geopeiturid valvurist mööda hiilides seda otsima peavad ja… ehh, fantaasia! 😆 Ning nüüd nägin ainult muuseumi silti… 😥 Aga noh, oma viga, et pimedas sinna otsima ronisin. Äkki satun sinna kunagi veel ja näen siis ikka traktorid ja kombainid ka ära. 😛

Peale Belarusi juurest lahkumist kinnitasin Tartus oma lemmikkõrtsis 😉 keha ja üritasin veelkord Raamatukogu 2 aaret leida. Nüüd oli mul juba väga konkreetne idee olemas ja isegi Anastasiat nägin. Ja irvitasin omaette. 😆 Aga ligi ei saanud. 😦 Eks teinekord uuesti, sest see aare meeldib mulle juba praegu — viimasepeal idee! 😎

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.

Lisa kommentaar

