jump to navigation

Helina peidetud 19.02.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

Mittemidagiütlev pilt aardekarbist

Kutsuge mind maniakiks, aga ma peitsin järjekordse geopeituse aarde, kuigi eelmise peitmisest on möödas napp nädal! 😀 Aga noh, mis sa teed ära, kui head ideed lausa karjuvalt realiseerimist nõuavad. Ja Raketiteooria aare jäi ikka natuke lahjaks ka. Liiga kiired olid need leidmised tulema ning seetõttu jäi suurem mõnu kaasgeopeiturite “kiusamisest” saamata. 😆

Aga Helina aare on loodetavasti raskem. Raskustase sai hinnatud lausa 4,0 palli (maksimaalne on 5,0) vääriliseks. 😎 See tähendab, et aarde leidmiseks on tõenäoliselt vaja erioskusi või -teadmisi ning et üleüldse peaks olema tegemist tõelise maiuspalaga. 😛 Igatahes pole ma nii rasket aaret enne teinud, kõige keerukam siiani on mu tütre poolt välja mõeldud W.I.T.C.H.-i aare, mille raskustase on 3,5 palli.

Helina aarde kontseptsiooni väljamõtlemise au kuulub Sirjele, mina aitasin vaid veidi teostuses. Algne idee oli küll natuke teine, aga kuna mina hakkasin soiguma, et geopeiturid leiavad mõistatusaardeid liiga kiiresti, siis sai ühest mõttest teine, teisest kolmas ja kolmandast tegu. 🙂 Ja võib-olla saab kunagi ka algne idee realiseeritud, sest see on ka täitsa teostamist väärt. Aga eks sellegi aarde juures paistavad mõned algse idee komponendid välja… lõpp-punkti asukoht näiteks. Aga sellest ei saa ma rohkem rääkida. 🙂

Aarde nimeks tahtsime alguses hoopis midagi muud panna, aga arutluste käigus arvasime, et äkki saab nimi liiga reetlik, siis sai mõeldud muid variante. Ühena viimastest pakkusin Heli. Et noh, ilus naisenimi ja sobib ühe meie teise aardega. Aga siis pakkus Sirje, et Helina on ka ilus naisenimi. Pealegi mõnusalt mitmetähenduslik. 😉

Lisaks idee autorile tahan tänada ka sõpra, kes samuti abistas. Kuidas, sellest ei saa ma jällegi rääkida. 😕 Aga tänu temale sain ma veendumuse, et seda aaret tasub just sellisel kujul peita. Lisaks on mul heameel selle üle, et ka tema sellest aardest ühe idee sai. Oi-oi, kui kurja idee, aga õnneks ei pea mina seda kartma. 😉

Nüüd kui aare üles sai, istun arvuti taga ja refresh‘in geopeituse veebilehte, et vaadata, millal esmaleid tuleb. Kardan, et juba täna õhtul, geopeiturid on kuradi taibukad viimasel ajal. 🙂 Aga pole hullu, mul on üks absoluutselt crazy idee veel varuks… 😛

Kommentaarid»

1. Kaspar - 20.02.2008

Ei olnud esimene leidja, vaid teine. Napp 20minutit. Pole hullu, elan üle (loodetavasti, kuigi jah geopeituse sündroom aina süveneb :D).

Igati vahva konseptsiooniga aare oli!

Eks me jääme seda crazyt ootama.

2. Kaspar - 20.02.2008

Jäi mainimata, et W.I.T.C.H. on mul tükkaega lahendatud (algusest saadik), aga pole sinna kanti asja olnud 😀 Eks millalgi tuleb ära ka käia!

3. duke - 22.02.2008

Maniakk!

Aitäh suurepärase aarde eest 🙂


Lisa kommentaar

