jump to navigation

Sihiku hooldatud 21.02.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

Logiraamat

Olen oma blogis viimasel ajal väga palju kirjutanud geopeituse aarete otsimistest ja -peitmistest, kuid üks väga oluline aspekt on jäänud kajastamata. Nimelt lasub igal aarde peitnud geopeituril ka kohustus oma aaret korras hoida ja seda regulaarselt hooldada. Sellest kohustusest tulenevalt ei peeta heaks tooniks aarete peitmist kohtadesse, kuhu sa eriti sageli ei satu. Näiteks pole kena turismireisi ajal välismaale aaret peita, kui sa pole just seda tüüpi inimene, kes oma iga-aastase suvepuhkuse ühes kindlas kohas sooja mere ääres mööda saadab. 🙂

Nii ongi enamus minu aaretest peidetud kas kodu ümbrusesse või muudesse kohtadesse, mis mu liikumismarsruutidele jäävad. Aga et nüüd minu peidetud mõistatusaarete otsijad ei arvaks, et nad on mingi olulise vihje saanud, siis olgu öeldud, et ma liigun üsna laialt ringi. 😀 Ja mõiste “kodu ümbrus” võib vabalt olla kuni 40 kilomeetrit. 😆

Küll aga on üks mu aare peidetud nii, et võin seda hooldada kasvõi kolm korda päevas, kui vaja peaks minema. 🙂 Nimelt sai Sihiku aare koostöös tütrega välja mõeldud ja realiseeritud selliselt, et saaks aardejahile tulnud geopeitureid toast väljumata (fotokaamera) sihikule võtta. 😛 Tõsi, siiamaani on fotojaht edukaks osutunud vaid esmaleidja Joonase ning Soome kolleeg Atrivsolapi puhul. Ja viimane jäi sihikule vaid seepärast, et ta andis oma ilmumisest SMS-iga varakult teada. :mrgreen: Ju me siis pole eriti visad varitsejad. 😳

Kuna kaks viimast logiteadet geopeituse veebilehel andsid märku, et aare tahab hooldust, siis mõtlesin niikuinii aardetopsi korraks tuppa kaasa võtta. Aga täna kodu ette parkides jäi aare mulle silma nurga alt, kust ma teda mitte nägema ei peaks. See nõudis mõtetelt tegudele üleminekut. 🙂 Märkamatuks jääda püüdes teesklesin peidukoha kõrval asjatamist ning õngitsesin topsiku välja. Sihiku aare on nimelt peidetud niivõrd avalikku kohta, et esimesed leidjad tundsid tõsist muret, kas ta sealt mitte kaduma ei lähe. Aga näe, varsti aasta täis ja ikka alles. 🙂

Kodus topsi sisu üle vaadates selgus, et kõik on peaaegu ideaalses korras. Tõsi, logiraamat oli veidi niiske, kuid ei midagi katastroofilist. Suurem probleem oli selles, et lisaks logiraamatule polnud topsis enam midagi, mis seal enne oli. 😦 Ei, tüüpilist geopeituse nänni selles aardes olema ei peagi, sest aardekonteiner on mikro ning peale logiraamatu midagi ei mahutagi. Välja arvatud ühte asja — pliiatsit. Sest kui nänni võib aardes olla ja võib ka mitte olla, siis pliiats peab olema, sest ilma sissekandeta logiraamatus ei maksa su aardeleid midagi! 😮 Mul endal on küll tavaliselt aardeid otsides oma pliiats kaasas, kuid mida olen ju ka maailma korralikuim. 😉 Seetõttu olen pliiatsi puudumise eest mitmeid (mikro)aarete omanikke hurjutanud. Ja nüüd selline lugu mu oma aardega. 😳

Aga igatahes nüüd on kõik korras: aardes on pliiats olemas, logiraamat on kuivatatud ning ka karbil olevad kirjad said uuendatud. Edukat otsimist ning loodame, et jääte ka sihikule! Aga võimaluse korral teatage siiski oma tulekust ette! 😆

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.

Lisa kommentaar

