jump to navigation

Astlanda leidmata 22.04.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

Palju tähti, vähe numbreid

Peale Bedwettersitele pühendatud geopeituse aarde leidmist läksime sõna otseses mõttes nurga taha, et otsida Astlanda mõistatusaaret. Jah, Tallinna kesklinnas on aardeid sama tihedalt nagu kõrghooneid! 😛

Aardekirjeldus lubas tohutult arvutamist, mis mind muidugi väga ei vaimustanud. 😐 Aga esmalt tuli Pääsukese ja Väike-Pääsukese (siinkohal tervitused väikesele ja suurele Pääsukesele! 😉 ) tänavate nurgalt arvutamiseks vajalikud numbrid leida. Vahtisime, mis me vahtisime, kuid esimesel pilgul ei õnnestunud meil seal küll selliseid numbreid näha, mida summeerides saaks viiekohalise arvu. Varsti hakkas ka külm, sest tuul tõmbab seal pilvelõhkujate vahel ikka jubedalt. 😦

Sirje tüdines peatselt numbrite otsimisest ning hakkaks sooja saamiseks 😉 hoopis pilte tegema. Mina aga tegin rattaga ümber nullpunkti ringe. Kuni ühel hetkel märkasin üht silti, millel oli minu meelest piisavalt numbreid, et seda õigeks lugeda. Kuna aga selleks hetkeks oli ka mul juba nii külm, et arvud mu ajus jäätusid, siis tegime sellest vaid pilti ning arvutused tegin hiljem kodus sooja teed juues. Loomulikult selgus siis, et vale silt oli… 😕 Emotsioonid olid kirjeldamatud — vandusin aardepeitja maapõhja ja tuhat kuradit talle sinna takkajärgi. Eriti vihaseks tegid mind logid stiilis “arvasin arvutamatagi asukoha ära”. 😈

Aga ma ei jäta jonni ja otsin seda aaret tulevikus veel. Siis postitan ka kõik oma raketiteooriad, sest nalja peab saama, muidu mina ei mängi! 😆 Ja seniks teie, kes te teate, kus see aare on: mitte üks piiks!

Kommentaarid»

1. duke - 25.04.2008

Piiks! 🙂

2. kaits747 - 25.04.2008

Kui ma ise jõuaks ka “raketiteooriaid” lahendama siis vbl aimaks su mõttekäiku seal majalobudike vahel.

3. j444 - 25.04.2008

ausalt öeldes ei leidnudki mina neid numbreid. lihtsalt kirves oli kaasas.


Lisa kommentaar

