jump to navigation

161 leitud 24.04.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

Sinine sitikas on maandunud

Tam-tara-tam-tam-tam-tam-taa! Pasunad ja trummid! Täitus ammune eesmärk geopeituse mängimisel! SKOOR! :mrgreen:

Et siis mida? Kas 161 aaret leitud nagu pealkirjast oletada võiks? Ei. Aardeleide oli mul juba enne geopeitusest blogima asumist kaks korda rohkem. Aga mis siis ikkagi? Ma läksin Eesti geopeituse lehe edetabelis geopeitur Katsulasest mööda! Jess, lõpuks ometi! 😎

Miks see mulle nii oluline on? Noh, lihtsalt ta on minust selles pingereas pidevalt umbes 1-2 koha võrra eespool olnud ning selline väike särts on kogu aeg õhus olnud, et kes keda. Kuigi tema alustas geopeitumisega pool aastat varem kui mina, on trend pidevalt minu kasuks olnud, kuigi Katsulas seda kuidagi tunnistada ei tahtnud. Järgmisena püüame Osvaldit! 🙂

Aga postituse pealkirja juurde. 161 on otse loomulikult hoopis ühe geopeituse aarde nimi, mis asub mahajäetud Rutja sõjaväelennuväljal Lääne-Virumaal. Ja selle leidmine oli seiklus omaette!

Kuna tulin lääne poolt, siis üritasin lennuväljale läheneda loode suunast (kõlab ju loogiliselt, eks? 😉 ), mööda üht metsavaheteed. Sest minu Regio kaart näitas, et see viib peaaegu lennuväljale. Tjahh, kaart ei valetanud. 😐 Sain oma “džiibiga” mingist hullust künkast üles ja selle taga tee ka lõppes. Ees oli liivaväli, kust läbi oleks saanud vaid ilma jutumärke kasutamata. 😆

 Kuna kahte kilomeetrit maandumisraja teise otsa jalutada polnud mul soovi, siis tiirutasin seni ümberkaudsetes metsades, kuni lõpuks autoga otse maandumisrajale sain. Tunne ja vaade oli vinge! 😎 Mõtlesin, et teen peale aarde leidmist paar kiiruskatset — ehk on mu sitikas hoopis kiire ja madalalt lendav UFO? 😆 Aga see isu kadus mul ära, kui nägin paarisaja meetri kaugusel metsast maandumisrajale ukerdavat järelkäruga Žigulid — keerab selline sulle ootamatult ette ja siis on hambad. 😮 Alles pärast sain aardekirjeldust lugedes teada, et aarde nimi on tulnud sellest, mitu kilomeetrit tunnis peitjatel oma masinast välja pigistada õnnestus. Ning et enamus geopeitureid seal samuti kiiruskatseid harrastab. 😛

Igatahes, äge koht! Minu Lääne-Virumaa tuuri põnevaim! Tänud peitjatele sinna juhatamast! Geopeitus on ikka lahe! 😀

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.

Lisa kommentaar

