jump to navigation

Seitse II leidmata 24.04.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

Vaade

Selle blogi geopeitust tutvustaval leheküljel on kirjas, et geopeitus on selline tore hobi, mida saab harrastada, millal iganes vaba hetk (ja läheduses aardeid 🙂 ) leidub. Neljapäeval õnnestuski mul sellele väitele taas kinnitust saada. Peale Self II mõjutamisoskuste treeningupäeva lõppu Sagadi mõisas siirdusin ümbruskaudseid aareid otsima.

Esimese aarde otsimiseks tuli mul teha vaid mõni samm — mõistatusaarde Seitse II nullpunkt asub otse mõisa väravas. Kuigi teadsin, et nullpunktis aaret pole, otsustasin selle siiski üle vaadata. Et ehk on mingeid vihjeid. Pealegi kirjutas ju kaasgeopeitur Speedy oma logis, et “nullis oli lõpuks vägagi kasulikult targakstegev viibida”. Paraku ei leidnud mina sealt midagi, mis aarde leidmiseks vajalikele pooleteise sajandi vanustele kilomeetripostidele viidanud oleks. 😕

Aarde logidest olin lugenud ka seda, et väga paljud leidjad kasutasid kohalikelt küsimise meetodit. Paraku tundus see mulle täiesti vastuvõetamatu, sest — parafraseerides ühe teise aarde logis kirja pandut — mängime ju ikkagi geopeitust, mitte geosuhtlemist. Seisin siis seal kolme tee ristil nagu lollike Ivan ning mõtlesin, millist teed valida. Abiks oleks olnud mõni vanaaegne kaart, aga kust sellist võtta? 🙄 Tallinna vanad linnaplaanid on kõik netist alla laetavad, aga perifeeria kohta ei leidnud ma midagi.

Kõhutunne soovitas valida põhja poole kulgev tee, aga mina kuulasin kainet mõistust ja valisin hoopis idapoolse suuna, sest sinna kanti jäi ka muid mitteleitud aardeid. Pealegi, parem varblane pihus, kui tuvi katusel! 🙂

Kuigi peatusin üsna mitme teeäärse kivi juures, siis osutusid need lähemal vaatlusel siiski tavalisteks rahnudeks, mitte verstapostideks. Mida edasi, seda vähem peatuseid teha viitsisin ja nii see aare mul leidmata jäigi. Aga kuna meil on seal kandis veel koolitusi tulemas, siis on mul võimalus ka teised teed läbi uurida.

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.

Lisa kommentaar

