jump to navigation

TTC # 5 – In your face! leitud 08.05.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

Peiduauk?

Tallinna Toomkirik on juhtumisi see koht, kus mind millalgi 35 aastat tagasi ristiti ning mulle ristinimi anti. Ja iroonilisel kombel olen sellest hetkest peale seal hingekirjas kui koguduse liige. Ka tänasel päeval, ateistina. 😈

Millalgi teismelise eas käisin seal vist isegi õpetaja jutul, sooviga mind kogudusest välja arvata, sest ma ei pea õigeks kuulumist organisatsiooni, mis on minu maailmavaatega vastuolus. Aga sain teada, et kui juba kirjas oled, siis seniks kuni “surm sind lahutab”. Põhjenduseks toodi, et äkki küpsemana tuleb “mõistus pähe”. 😆 No ju siis on vaja inimesi nimekirjas hoida, riigilt toetuste saamiseks või pagan teab milleks. Las siis olla, ega ma nii võitlev ateist ka pole, et selle pärast näiteks kohtusse minna.

Aga täna käisin jälle Toomkiriku juures, kuid lihtsalt selleks, et kiriku nurga tagant üks peamiselt turistidest geopeituritele mõeldud aare üles otsida.

Läks suhteliselt libedalt, kuigi mul polnud isegi aarde nimi meeles, rääkimata kirjelduse või teiste logidega tutvumisest. GPS-ist polnud küll eriti abi, sest vanalinna kitsastel tänavatel kipub vaade satelliitidele piiratud olema ja asukoht visklema. Aga kaardi pealt asukohta vaadates oli selge, kust otsima peaks.

Siiski tuli aare välja mõnevõrra teistsugusest kohast, kuhu ise peidaksin. Ma pean silmas seda, et iga tükk kivi on seal tõenäoliselt ajaloolise väärtusega ning tuleb hoolikalt jälgida, et otsimine lammutamiseks ei muutuks. Igatahes loodan, et kirik geopeiturite tegutsemise tagajärjel ikka püsti jääb. 😆

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.

Lisa kommentaar

