jump to navigation

MKO : LAVER leidmata 09.05.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

OÄE.. EÕV... ÖÖÖ... ÄÄÄ?

Kui see kummalise nimega mõistatusaare geopeituse veebilehele üles pandi, hakkasin kohe ajusid ragistama, et ära arvata, kuhu tegelikult otsima minna tuleb. Sest millegipärast 😉 välistasin kohe alguses võimaluse, et nullpunktis, Mere puiestee trammipeatuses kahe trammitee vahel midagi asjalikku olla võiks. Ette rutates võib arvata, et äkki oli see viga? 🙂

Kõige enam ajas mind segadusse aardekirjeldus ja vihje, mis olid mitte ainult lakoonilised, vaid ka ülimalt arusaamatud:

Kirjeldus: 71+, OÄE
Vihje: Intel byte order

Ainuke, millest sai kuidagigi kinni hakata, oli vihje. Pikk tuhlamine Internetis tõi mulle nii palju selgust majja, et võisin endale öelda: “ma tean, mida te mõtlete”. Aga ei midagi muud, sest ei koordinaatide teisendamine ega muu pähe tulev ei pannud lambikest põlema. 🙄

Selleks ajaks, kui mina olin kaks päeva ajusid ragistanud, tulid juba esimesed logiteated leidmisest. Ning otse loomulikult mittemidagiütlevad, nagu sellisel puhul tavaks — grrr! 😈

Seda, et Duke ühena esimestest leiab, ma arvasin. Sest tema lahendused teistele geopeituse mõistatusaaretele on olnud niivõrd geniaalsed, et üks tühipaljas Inteli baidijärjestus peaks talle tühiasi läbi hammustada olema. Kujutasin juba vaimusilmas ette, kuidas ta jälle mingi proge valmis treib, mis talle laksust õiged koordinaadid ära näitab. 😀

Aga siis sai MSN-is Aigariga vesteldud ja talle vihjatud, et selline aare olemas on. Olulisim osa dialoogist:

30.04.2008 15:38:17 aigar kohe vaatab…
30.04.2008 16:03:47 aigar kui ta selle sinna peitnud on, kus ma arvan et see on siis ma teen talle õlle välja 😀

Mida?! Mina olen kaks päeva pead vaevanud ja siis vaatab tüüp asjale otsa ning ütleb 25 minutiga koordinaadid ära?! Mis mul viga on?! 😥

Umbes sellised olid esimesed emotsioonid. Aga natuke rahunenuna ning Aigarilt veidi julgustust (kuid mitte ühtegi abistavat vihjet!) saanuna tekkis mul esimene õhkõrn teooria. Õrn küll, aga kuna paremat mul polnud, siis otsustasin siiski vaatama minna. Hoolimata sellest, et ma aardetekstist lõpuni aru ei saanudki. Aga ka Ove ei saanud, kuid leidis siiski.

Paraku ei leidnud mina sealt, kust otsisin, mingit aaret. 😕 Samas on mul millegipärast (mille pärast, seda ma siin parooliga kaitsmata postituses kirjutada ei saa) siiski tunne, et koht on õige. 😉 Samas aga võib olla ka, et kogu maailm on minu vastu ja kõik lollitavad mind! Jah, tõenäoliselt nii ongi… Alati on nii! :mrgreen:

Kommentaarid»

1. Duke - 12.05.2008

Ei olnud isegi programmi vaja, see oli lihtsalt sedavõrd lihtne 🙂

Õrrrr!

2. algaja - 12.05.2008

Aga andke siis teada, mis “level”iga asju ma teha võin ? Mitte, et ma mingi tegija oleksin aga ehk ma siis näost näkku kohtudes saan ka mõne rõõmsama sõna kuulda. 🙂
P.S. Kaks järgmist on mul juba ka välja mõeldud, peale neid võin hakata personaalsete soovidega arvestama. Tekivad nad loodetavasti paari nädala jooksul.

3. sirje - 13.05.2008

Ehh, igal levelil võib teha. Tõelise Geopeituri unistus on teha siuke aare, et keegi mingi kuu aega välja ei mõtleks, kuidas seda ülesse leida 😉

4. algaja - 14.05.2008

No olgu, võtan seda kui soovi.

5. john smith - 14.05.2008

Algaja – MKO:LAVERi eest sõidab sinu jaoks mul pudel Originaali autos kaasas… ja Viimset reliikviat oli lihtsalt lust lahendada. Nii et minult (ja tean veel mõnda) kuuled seniste aarete põhjal vaid positiivseid hinnanguid 🙂


Lisa kommentaar

