jump to navigation

Aptetska leitud 13.05.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

Vedurite kiirendusvõistlus

Täna päeval töö juures hakkas MSN plinkima ja Aigar pakkus välja, et kuna ta on uusima geopeituse aarde, Viimse reliikvia osas tühi leht, et siis teeme võidu. Ma ei võtnud vedu, sest minu meelest on see täiesti lootusetu juhtum. Aga ilmselt mitte Aigari jaoks, sest lõunaks oli see tal tehtud. 😮

Mina läksin aga peale tööd hoopis rattaga sõitma. Hoopis mõnusam — tuul viliseb tühjas peas ja aju jahtub. 😆 Ja sõidumarsruudiks täiesti tavalised geopeituse aarded: kõigepealt Papapuhkuse ja siis Aptetska.

See viimane on peidetud kusjuures täiesti vaatamisväärsesse kohta, Eesti pikima betoonsilla juurde. Tõsi, Eesti mälumäng väidab selleks hoopis midagi muud, aga tegelikult on pikim ikkagi see Jeti jäähalli juures üle raudteede ehitatud jalakäijate sild.

Aare paljastus kergelt, esimesest kohast, kuhu vaatasin. Nii et Aigar otsigu kui tahab keerulisi mõistatusi, mina lihtsalt SKOORIN — ja vahe edetabelis muudkui suureneb! :mrgreen:

Jah, ma tean, et viinamarjad on hapud… 😕

Kommentaarid»

1. algaja - 13.05.2008

No tore. Vinge. Mõnus. Mina käisin seda otsimas ainult 3 korda ! Saate aru, KOLM korda. Kuna see maskeering (ja peitja seda sinna ei pannud) oli niivõrd veenev. Ja te kurdate veel, et ei saa hakkama mingi mõistatustega.

2. mr.Costello - 13.05.2008

Kellele ema, kellele tütar. 😉

3. kaits747 - 13.05.2008

mulle ka mõistatused ei istu. Eriti teiste omad

4. john smith - 14.05.2008

Tohoh… sa oled juba mööda läinud või? Eks peab siis ka millalgi skoorima hakkama 🙂

Ning kui lõpuni aus olla, siis tolleks hetkeks ma tühi leht enam polnud… oleksin vaid lahendamiseks kulunud aega võrrelnud 😛

5. mr.Costello - 14.05.2008

Jep, Suurimas Vales möödumine toimus juba mõni aeg tagasi. 🙂 Ma olen sulle seda algusest peale rääkinud, et minu aardeleidude trend on kiiremini kasvav, kui sinu oma. 😀

6. john smith - 14.05.2008

Higher they fly, harder they fall 😛
Aga vähemalt on mul nüüd taas mingi motivaator… 🙂

7. karuonu - 14.05.2008

Aptetska puhul on määrav geopeituri pikkus (loe: silmade kõrgus maapinnast). Aare torkas silma juba nullile lähenedes, umbes 3-5m kauguselt. Silveril ja Geovanaemal oli probleeme ka siis, kui sai üpris otseseid vihjeid antud 😀
186cm on selle aarde juures ideaalne pikkus 🙂


Lisa kommentaar

