jump to navigation

Jägermeistri leidmata 18.05.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

Neljakesi rannal

Hoolimata sellest, et väljas üks vihmahoog lõppes ja teine tõotas alata, täitsin oma lubaduse lapsega jalgratastega sõitma minna. Siiski, väike tagamõte oli mul ka — äkki saan mõne geopeituse aarde üles otsida. Ja üllatus-üllatus, Andrea polnudki vastu, kui lubasin, et sõidame tema meelispaika, Kadriorgu. Tõsi, pargi südamesse, Luigetiigi juurde peidetud aare on mul juba leitud, aga kaugel see Russalkagi on. Ja seal on mul üks aare leidmata, Kaspari poolt peidetud Jägermeistri nimelt.

Kohale jõudnud, võisime üsna kiirelt otsima hakata, sest ilm oli kole ja kõrvalised isikud peaaegu puudusid. Ka kujutasin ma üsna hästi ette, kust otsida, kuna olin korra varem seal vaatamas käinud. Toda korda ei pidanud ma aga kirja panemise vääriliseks, sest kohale jõudes selgus Internetist infot otsimise peale, et aare on ajutiselt kättesaamatu. Oli rüüstatud. 😦

Nüüd pidi aare kindlasti olemas olema, aga võta näpust — midagi ei hakanud näppu. 🙂 Surfasin siis jälle netti ja lugesin taastamisest teatava logi üle. Ja mis ma loen: “kivide vahel ja kivide ning liiva all”. 😕 Tänan, aga tänan ei — seal on nii palju puruks pekstud pudeleid ja klaasikilde, et paljaste kätega kaevamine lõppeks kindlasti veritsevate näppudega. Ja päris selgeks sai see mõte siis, kui oletatavast peidukohast loetud meetrite kaugele tuli neljaliikmeline perekond kive vette loopima.

Lähen millalgi tagasi. Aga ainult siis, kui olen varustatud Teeme ära 2008 käigus klaasikildude korjamisel järeleproovitud töökinnastega.

Kommentaarid»

1. j - 21.05.2008

valel pool olid oma klaasikildudega.

2. mr.Costello - 21.05.2008

Kas peab nii täpselt ära ütlema? 😕 Ma nägin küll, kuhu GPS näitas. Ja klaasikilde oli seal igal pool.

3. mr.Costello - 26.05.2008

Niipalju veel, et ka kindad ei aidanud – ei leia mina seda aaret. 😐

4. joonas - 26.05.2008

ütlesin küll täpselt ära, aga aaret kätte sa ei saanud – sel juhul pole ju hullu.
no aga miks ei võiks sa midagi lihtsamat proovida – silikaltsiidi suvevalgust näiteks? see on ju nii kuradima loogiline aare tegelikult !

5. mr.Costello - 26.05.2008

Hahahaa! 😆 Ei saa salata, et ma seda Silikatsiidi suvevalgust täna veidi piilusin. Aga kuna mul on olnud probleeme pea kõigi selles aardekirjelduses vihjatud aaretega, siis ma ei hakka parem üritamagi.

6. joonas - 27.05.2008

nooooo… esmaleid on peagi-peagi tulemas, seega ei saa midagi NII hullu ju olla. minulgi oli kõigi nende aaretega probleeme, mis seal kirjas on.
aga costello! kuna minu aare oli ikkagi “liiga kuradima loogiline” siis jään tõesti suure huviga ootama sinu kirvest aaret, et tema peal oma kirvega jõudu proovida. minu kirved leiti ju paari päevaga üles!


Lisa kommentaar

