jump to navigation

Kakerdaja leitud 31.05.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

Kakerdi järv

Kuigi olen mitmel korral Geopeituse lehel ja ka siin kilganud, et mul pole Järvamaal ühtegi aaret leidmata, tuli siiski välja, et eksisin — alates Jõuludest on mul Järva- ja Harjumaa piiril üks punane täpike alles.

Kakerdaja aaret otsisime koos Sirjega kohe järgmisel päeval peale peitmisteate avaldamist. Aga ei leidnud. Ja nüüd, tagantjärele targana, ütlen, et hea oligi, et ei leidnud. Sest talvel me matkarajale minna ei viitsinud ning vaevalt, et me selle pärast sinna eraldi tagasi läinud oleksime.

Täna oli aga ilm ilus ning peale aarde leidmist võtsime ette matka Kakerdaja rabasse. Liikusime raba imetledes ning infotahvlitelt uusi teadmisi omandades piki laudteed imekena järveni ning pisut edasigi. Seejärel võtsime einet ja pöördusime tagasi, kuna me polnud viitsinud raba alguses infotahvlilt kaarti vaadata ning ei teadnud, kui kaugele tee viib. Kuigi tulime tagasi mööda sama rada, oli tagasitee samuti huvitav — päike kuldas raba teise nurga alt ja värvide mäng rabataimedel ning veesilmadel lummas täielikult. 😎

Väga meeldiv matk oli! Soovitan kõigile, kes sinnakanti satuvad. Vahet pole, kas lähete geopeituse aaret otsima või telkima, aga käige ka rabas ära!

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.