jump to navigation

Nädalavahetusel oli Jaanipäev 30.06.2008

Posted by mr.Costello in Geopeitus.
trackback

Rohesärgid tulevad!

Ei, ma ei aja käojaani, vaid räägin hoopis geojaanist. 🙂 Nimelt toimus nädalavahetusel Läti piiri ääres geopeiturite suvine kokkutulek, Geojaanipäev 2008.

Üritus oli super! Fantastiline ja suurepärane! 😎 Täpselt selline nagu mulle meeldis: ei olnud liiga palju rapsimist nagu kevadisel Helendaval tähel pimedas öös; ei pidanud liiga vara ära minema nagu eelmise aasta Geojaanipäevalt, samuti polnud ümbruskonnas liiga palju segavaid ja raskeid aardeid, mida otsides seltskond oleks laiali valgunud.

Samas oli võimalus igavuse korral midagi muud peale mokalaada pidamise teha. Mina maandasin oma värske õhu mürgitusest põhjustatud motoorset rahutust 😉 näiteks sellega, et püüdsin Koiva jõest kala. Ja näkkas! Sain oma selle suve esimese saagi: ahvena ja mõned viidikad. Kui need ikka olid viidikad — mul ei olnud oma tarku raamatuid kaasas, et nende liiki määrata. 😳 Aga igatahes grillitult ja kergelt soolatult maitsesid hästi. 😛

Ürituse käigus ja peale seda otsisin ka mõned geopeituse aarded. Ausalt öeldes olid kõik nii head, samas piisavalt erinäolised, et raske on siin midagi eraldi välja tooma hakata. Pajatan sellest parem seal, kus on õige koht — geopeituse veebilehel.

Siin aga mõne sõnaga inimestest, keda kohtasime. Paljusid nägusid tunnen juba varasematelt üritustelt, sellepärast neid “taga rääkima” ei hakka. Minu jaoks uusi aga küll. :mrgreen:

Näiteks oli minu jaoks üllatus, et Duke, kes peab ka blogi ning suhtleb virtuaalses keskkonnas täitsa vabalt, oli üritusel väga tagasihoidlik. Ajasime vaid nö tööasja — andsin talle Jaapanisse viimiseks ühe rännuputuka, mille ma spetsiaalselt selle jaoks valmistasin.

Ja tema kaasa Kertuga vahetasime samuti vaid informatsiooni teemal, miks mu Sinisel Sitikal üks ilukilp puudub. See on täitsa avalik info: sõitsin millalgi üle-eelmisel talvel musta jääga äärekivisse ning siis see katki läkski. Röövlid Vehos küsivad selle plastmassitüki eest ühe jakobsoni. Kuna olen seda paljuks pidanud, siis nii ma kolme kilbiga sõidangi. Muuseas, kui kellelgi on originaalilukilpi odavamalt pakkuda, siis võib pakkumise kommentaaridesse panna. 🙂

Samuti osutus vähese jutuga geopeituriks tsiklimees Taavo. Stereotüüpe järgides oleks midagi hoopis muud oodanud. Aga ega ma tegelikult stereotüüpidesse usugi. Teisest küljest aga võib olla, et nii Duke kui Taavo olid seltskonna hingedeks sellel ajal, kui mina kala püüdsin. 🙂

Täiega säras aga Geokrahv, kes andis oma panuse sellesse, et mul järgmisel päeval pea valutas. 😉 Nimelt oli tal juba siis hea meel, kui ma ta pastaka dr. Kelvini lõpp-punkti lähedalt üles leidsin. Seda aga ei saanud võrrelda selle õnnejoovastusega, mis teda tabas, kui ma saunast ta GPS-i leidsin. Preemiaks väike õlu. 🙂

Meeldejäävalt lahedad tegelased olid ka Aints ja Viper, kes saabusid küll alles pühapäeva hommikul, kuid see-eest panid kohe elu käima. Muu hulgas tüüris jutt muidugi ka leitud aaretele. Barclay de Tolly mausoleomi tutvustavast aardest pajatades sai Viper maha elulaheda killuga. Kas teie teate, kuidas pandi alus sigaretimargile Barclay? Niimoodi, et II Maailmasõja ajal sealkandis peatunud sõdurid keerasid  Barclay de Tolly muumia prepareerimiseks kasutatud tubakalehtedest pläru. 😆

Jah, nalja sai. Ka võõrkeelset, aga lätlased ei tahtnud millegipärast nende pihta käivatele naljadele kaasa naerda. Pole viga, järgmisel aastal proovime uuesti. 🙂

Samal teemal kirjutas ka Sirje. Võimalik, et keegi veel. Linkige siis.

Kommentaarid»

1. Duke - 30.06.2008

Ma mõnikord olengi tagasihoidlik 🙂

2. Telc - 01.07.2008

Ma olen kadunud ilukilpe asendanud Kadaka autoturu abiga.

3. Duke - 02.07.2008

Ma põhimõtteliselt ei osta Kadaka autoturult ühtegi ilukilpi, meie autol on neid juba 2 komplekti pihta pandud (originaalid ja ühed odavad) ja ma kahtlustan, et kuhugi sinna Kadaka tee kanti need originaalid ka välja jõudsid.


Lisa kommentaar

