jump to navigation

Bruce Sterling “Kakskümmend meeldetuletust” 02.10.2009

Posted by mr.Costello in Ulme.
Tags:
trackback

Kurja vaimu esilemanamine

Bruce Sterlingi autorikogu “Skismaatriks +” lõpetab lühike seitsmeleheküljeline laast. Ning see on, nagu ehk pealkirjast aimata võib, omakorda kahekümneks tükiks hakitud.

Ühesõnaga, tegemist on ühe mehe elulooga.

See on ka kõik, mida ma selle teksti sisu kohta öelda oskan. Kakskümmend pildikest. Mõttetut pildikest. Seosetut pildikest. Kui mul peale nii halva jutu lugemist veel energiat jätkuks, siis parafraseeriksin need kahekümneks põhjuseks, miks mitte “Skismaatriks +”-i lugeda. 😕

Üllatavalt on see jutt Ulmekirjanduse BAAS-is vaid “neljasid” ja “viisi” saanud. Naljad, mis südamest naerma ajavad?! Parem, kui suurem osa ülejäänud tekste?! Käsitlematu… 🙄 Riskin kurje vaime välja kutsuda, aga minu poolt igatahes “kaks”. Ja madalamat hinnet ei saanud see tekst vaid oma lühiduse tõttu — autor ei tapnud mind oma mulinaga, olen õnneks veel elus! 👿

Kommentaarid»

1. Ove - 15.10.2009

Vat sellele osale ei saanud ma ise kah väga pihta. Meelde ei hakka kah tuletama… Pealegi raamat Elvas…

Täitsa nõus sinu pandud hindega!


Lisa kommentaar

